Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Τελικά βγήκε ο …ήλιος και σήμερα!!!


 
chipras

Προσπάθησα να κοιμηθώ χθες το βράδυ αμέσως μετά από τα «ασφαλή» αποτελέσματα των εκλογών και την μεγαλειώδη εμφάνιση του «Αριστερού πρωθυπουργού» αλλά αυτά που είπε δεν μ’ άφηναν να κλείσω μάτι.


Στο μυαλό μου στριφογυρνάγανε τα λόγια του. Κάπου τα είχα ξανακούσει αυτά τα λόγια, αλλά δεν ξέρω μπορεί να μην θυμάμαι καλά, έχω και κάποια ηλικία. Είχα αρχίσει να νιώθω περίεργα με τις δηλώσεις και τα «πανηγύρια» του λαού που έδειχνε η ΤV στα προπύλαια. Τους έβλεπα και κάποιες φάτσες τις θυμόμουν, ποιο νέους με μακριά μαλλιά, να πανηγυρίζουν για την νίκη του «αριστερού πρωθυπουργού», πριν πολλά χρόνια, τότε που ήμουν 30αρης και κάποιους άλλους πριν λίγα χρόνια, μετά τη «νίκη» του Γιώργου, αλλά πάλι μπορεί να μην θυμάμαι καλά και να κάνω λάθος λόγω …ηλικίας).

 

Δεν ξέρω γιατί αλλά άκουγα τη φωνή του πατέρα μου να λέει: Ρε ποια αριστερά; Αυτός είναι χειρότερος από τον προηγούμενο. Δεν είναι αριστερός, στόχος του είναι η αριστερά. Τώρα δεν ξέρω πως μπορεί να εξηγηθεί από τους …ψυχιάτρους το γεγονός ότι ο πατέρας μου πέθανε το Δεκέμβρη του 1981 και εγώ άκουγα τη φωνή του χθες το βράδυ (ίσως να μην έχω ξεπεράσει το θάνατό του).

Μέσα μου έλεγα, «Ρε λες να κάνω λάθος;», «Λες να είμαι …Κασσάνδρα και να βγω ψεύτης;», «Λες να γίνουν αυτά που λέει και αύριο το πρωί που θα ξυπνήσω, να μην χρωστάω στον ΟΑΕΕ και να μπορώ να βγω σε σύνταξη;»

Άντε τώρα με τέτοια ερωτήματα να στιφογυρνάνε στο μυαλό σου να μπορείς να κοιμηθείς. Με έπνιγε το άγχος.

Τελικά έμεινα ξύπνιος. Ήθελα να είμαι ξύπνιος το πρωί, για να δω τον «ήλιο της Ελλάδας να σηκώνετε αριστερά». Από τη δύση δηλαδή; (λες να μην κατάλαβα καλά, έτσι που το είπε ο πρωθυπουργός)

Βγήκα στους δρόμους της Ηλιούπολης και πάγωσα!!! Ελάχιστα αυτοκίνητα κινούνταν στους δρόμους. Μια ακινησία που σε τρόμαζε.

Που πήγαν όλοι, νικητές και χαμένοι;

Κόντευε να ξημερώσει. Πήγα στο μεγάλο οικόπεδο στην πλατεία του ΙΚΑ (έτσι θα το λέμε πάλι από σήμερα και όχι ΕΟΠΥΥ ή ΠΕΔΥ) και στήθηκα στη μέση του οικοπέδου, περιμένοντας να δω τον …ήλιο να βγαίνει!!!!

Βλακείες, τι τον πίστεψα; Στο ίδιο σημείο βγήκε ο ήλιος και μάλιστα λίγο πιο δεξιά, η μόνη διαφορά είναι ότι είχε κάποιο …ΚΑΜΜΕΝΟ στο πλάι του.


Ρε τι μπορεί να σου κάνει ο …αριστερός ήλιος!!!

Τάδε έφη geranistas

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου